Lidl pastreaza aceeasi expansiune rapida si pentru 2019

Discounterul german Lidl si-a propus sa-si mentina acelasi ritm de expansiune la nivelul Europei si in 2019, noteaza IGD. Asadar, in timp ce in Italia au fost inaugurate 40 de noi magazine anul trecut, pentru 2019 compania si-a propus un buget de 350 mil.de euro pentru deschiderea altor unitati.

Scris de Laura-Georgiana Cioba, Miercuri, 06 Februarie 2019

Lidl Suedia are in planificare deschiderea a 20 de magazine in acest an, iar in acest context, Lidl Suedia ar putea ajunge sa detina un numar de 200 de locatii.

In ceea ce priveste Lidl Grecia, directorul general al retailerului a declarat ca are un buget de investitii de 120 milioane de euro pentru acest an. Totodata, vor fi investite sume importante in capacitatea de depozitare si in modernizarea spatiului pentru produsele de patiserie.

Lidl Elvetia a semnat un parteneriat cu lantul de magazine Loeb, care ii va permite sa intre in zonele urbane si sa fie mai aproape de cumparatori. Acest parteneriat va incepe in vara lui 2019 prin deschiderea primului magazin in Bienne, cu un layout adaptat conceptului premium propus de Loeb, dar cu o sortimentatie standard.

In acest moment, Lidl are aproximativ 260.000 de angajati, dintre care peste 5.500 in Romania, unde retailerul german are deschise peste 220 de magazine si 4 centre logistice.