Stockholm : Ikea se pregateste pentru consumatori cu bugete si spatii mici

Grupul suedez Ikea, cel mai mare retailer de mobilier din lume, a decis sa renunte la obiceiul de a face planuri in avans pe 5 pana la 10 ani si va pune la punct o strategie pe trei ani, in ideea de a tine pasul cu o societate care se transforma rapid, transmite Bloomberg.

Scris de Laura-Georgiana Cioba, Joi, 12 Aprilie 2018

Aceasta strategie va garanta ca Ikea va putea satisface nevoile unei lumii urbanizate in care oamenii traiesc in spatii mici, au bugete mici de cheltuieli si putin timp la dispozitie, a declarat directorul general de la Ikea, Jesper Brodin.

 Potrivit acestuia, prognozele realizate de Ikea arata ca in 2030 aproximativ 60% din populatia lumii va trai in orase mari, dublu fata de procentul actual.

„Timp de trei ani ne vom creste ambitiile pentru tintele noastre de afaceri si in care ne vom transforma partial modul in care venim in intampinarea clientilor”, a declarat Jesper Brodin.

Grupul suedez se afla in mijlocul unei transformari cu privire la a plasarea mai multor magazine in centrul oraselor pentru a ajunge mai bine la consumatori. In acest sens, a deschis mai mult de o duzina de mici showroom-uri in orase precum Londra si Paris pentru a satisface mai bine nevoile cumparatorilor urbani.

Brodin a spus ca strategia este sa ajunga direct in living room-urile consumatorilor prin cresterea operatiunilor digitale, online shopping si oferirea de servici mai bune pentru cei care au nevoie de livrare la domiciliu. Accentul pe marile depozite va ramane dar va fi temperat de alte prioritati.