Studiu: In 2017 – vanzarile de napolitane au atins volumul de 17.000 de tone

Conform statisticilor Vektor Marktforschung, anul trecut vanzarile de napolitane au atins volumul de 17.000 de tone si o valoare de 306 milioane de lei.

Scris de Laura-Georgiana Cioba, Luni, 16 Aprilie 2018

Napolitanele simple (neglazurate) si 50% produse ambalate in cantitati mai mari de 100 de grame reprezinta peste trei sferturi din piata.

 Mai mult, studiile care au ca subiect obiceiurile de consum demonstreaza ca imaginea de dulce nesofisticat si accesibil, intotdeauna la indemana, cu un gust echilibrat este asociata cu napolitanele neglazurate, in timp ce napolitanele glazurate sunt privite ca un rasfat de moment.

„Din studiul de Brand Health Tracking pe care il desfasuram cu regularitate, stim ca napolitanele se afla pe locul doi in ceea ce priveste frecventa de consum, dupa tabletele de ciocolata, fiind consumate in medie o data pe saptamana. Sunt consumate in aceeasi masura de femei si de barbati si sunt apreciate de toate categoriile de varsta”, a explicat Silvia Sticlea, Business Executive Officer Beverages, Confectionery, Culinary, Nestlé Romania.

Datele Vektor Marktforschung mai demonstreaza ca primii 6 furnizori – incluzand aici si retailerii cu marcile proprii (19% cumulat) – detin aproximativ 90% din piata, cu precizarea ca in acest clasament se regasesc si vracurile provenite de la producatorii consacrati (32% cumulat).