#coronavirus: foodpanda livreaza fara contact intre client si curier

Platforma de comenzi de mancare foodpanda introduce varianta de livrare fara contact intre utilizator si curier, ca masura de prevenire impotriva raspandirii coronavirusului, potrivit unui comunicat remis de companie.

Scris de Daniela Carolina Cristescu, Miercuri, 25 Martie 2020

Prin activarea acestei optiuni, clientii pot primi comanda in exteriorul usii locuintei, fara sa intre in contact direct cu persoanele care livreaza pachetul. Pentru utilizarea acestei variante de livrare, clientii trebuie sa plateasca cu cardul, online, precizeaza foodpanda.

Optiunea de livrare fara contact este disponibila pe platforma foodpanda.ro in sectiunea Detalii livrare, in pagina de Checkout. Prin activarea optiunii, persoanei care livreaza comanda i se transmite sa lase comanda in exteriorul usii locuintei clientului.

In cazul in care, din diverse motive bine intemeiate, este necesara intrarea in contact cu curierii, utilizatorii pot dezactiva noua optiune prin atingerea butonului de Livrare fara contact, disponibil in sectiunea Detalii livrare.

Conducerea foodpanda.ro a recomandat clientilor sa utilizeze optiunea de livrare fara contact, pentru prevenirea raspandirii coronavirusului.

"Incurajam tot mai mult clientii sa efectueze plata comenzilor online cu cardul, ca masura de siguranta. Prin noua functionalitate introdusa astazi in aplicatie, le oferim utilizatorilor care fac plata electronic posibilitatea automata de livrare fara contact cu livratorul, fara a mai introduce de fiecare data in aplicatie instructiunile privind modul in care vor sa li se livreze comenzile. Vom continua sa luam toate masurile de siguranta necesare si sa le oferim clientilor nostri noi optiuni in contextul evenimentelor legate de raspandirea noului coronavirus, pentru a evita orice posibil risc atat pentru ei, cat si pentru livratorii nostri", a comentat Andreea Petrisor, Managing Director foodpanda Romania.