AGRICOLA are o noua imagine

Noua imagine a brandului AGRICOLA este vizibila in rafturi incepand cu luna noiembrie pentru cca. 600 sku-uri din toate categoriile. Compania a demarat inca din 2018, proiectul de repozitionare si redesenare a brandului, ca urmare a unei ample cercetari in colaborare cu BrandTailors.

Scris de Daniela Carolina Cristescu, Vineri, 15 Noiembrie 2019

Noul slogan al product-brandului AGRICOLA se intituleaza „Impreuna, la masa", iar toate categoriile de produse AGRICOLA au acum un concept de brand comun, unitar, definit in jurul esentei brandului: mancare gatita, autenticitate si savoare. Pozitionandu-se in piata ca fiind „suporterul mancarii gatite in stilul tau", AGRICOLA promite sa readuca familiile de romani in jurul meselor bogate si sanatoase.

„De peste 60 de ani AGRICOLA face parte din familiile romanilor si le este alaturi la masa. In prezent, oferim o varietate bogata de mancaruri gatite sau pentru gatit: carne de pasare, mezeluri crud-uscate si fiert-afumate, semipreparate, ready-meals, oua proaspete si lactate. Pe de alta parte, cele mai bune lucruri se intampla cand suntem impreuna – din toate nazuintele romanilor, cea in care suntem alaturi de familie si prieteni este cea mai des intalnita. Intr-o lume plina de tehnologie care, din pacate, mai mult ne tine departe unul de celalalt, AGRICOLA crede in puterea oamenilor de a se strange impreunasi de a crea familii, grupuri si comunitati”, apreciaza Grigore Horoi, presedintele Grupului AGRICOLA.

Noua imagine AGRICOLA va fi dezvaluita consumatorilor, clientilor si partenerilor printr-o campanie de ATL care va demara in 2020. Dezvoltata pe baza unui concept creativ al Agentiei WOPA sub sloganul ’’Cine mananca impreuna, ramane impreuna", aceasta va fi sustinuta printr-o comunicare in-store si de PR.

„In cultura romanilor, a gati pentru ceilalti inseamna mai mult decat mancare – este o forma de manifestare a afectiunii, a generozitatii si a ospitalitatii noastre proverbiale. Iar cand se aduna familia in jurul mesei imbelsugate este un moment de liniste, bucurie si un prilej de comunicare.”, declara Daniel Bitere, Director de Marketing Grup AGRICOLA.

Pe baza studiului iVox realizat anul acesta s-a constatat ca desi carnea de pui este cel mai consumat tip de carne din Romania, 9 din 10 romani cred caprodusele de pe piata sunt injectate cu hormoni de crestere, antibiotic si coloranti. In contextul in care alimentatia puilor Agricola este formata 100% din nutreturi naturale, suplimentar, aceasta practica este strict interzisa la nivel european. Agricola i ncearca astfel informarea publicului prin actiunile brandului, alaturi de specialisti din diverse domenii (interviuri cu specialisti din industria alimentara animala, sociologi si psihologi, dar si medici nutritionisti) pentru demitizarea acestor concepte, avand scop final educarea oamenilor.

Agricola este unul dintre cei mai mari producatori de carne de pui din Romania si principalul exportator din aceasta categorie, care in septembrie 2018 a implinit 26 de ani de la infiintare. Compania detine 18% din piata carnii de pui, este lider cu 19% din piata de semipreparate si produse de tip ready-meal, iar Salamul de Sibiu Agricola este lider in total segment Salam de Sibiu comercializat in Romania cu 50% cota de piata, medie, in valoare (Nielsen).