BUNO Gourmet, o afacere de nisa care se adreseaza celor cu gusturi rafinate

Afacerea s-a nascut din preocuparea a doi soti pentru un stil de viata sanatos, pentru alimente gustoase si cat mai naturale, si a fost inspirata din modelul elvetian de consum, care favorizeaza produsele locale, de calitate conform motto-ului mai bine mai putin, bun, gustos si sanatos, decat mult, ieftin, cu arome sintetice care “pacalesc” simturile.

Scris de Marius Jianu, Marti, 30 Iunie 2020

Vivian Diaconescu, CEO-ul BUNO Gourmet, a activat timp de peste un deceniu in industria farma. A decis insa sa parieze pe un business inedit, cel putin la noi in tara: cresterea strutilor si procesarea carnii de strut. Initial a avut ferma proprie, insa de un an si jumatate a ales varianta colaborarii cu ferme independente, in regim de cvasi-franchiza.

“Inainte de a fi antreprenori, suntem parinti – de aceea hrana sanatoasa este o prioritate pentru noi.” Asa incep descrierea business-ului BUNO Gourmet pe site-ul propriu sotii Vivian si Simona Diaconescu. O afacere cu carne de calitate, o alternativa sanatoasa la clasicele varietati de carne pe care le gasim in magazinele de peste tot. Cuplul are doi copii si “o mentalitate indreptata catre o viata cu respect fata de natura, fata de alimentele cat mai naturale, adversitatea fata de risipa si cultura spiritului de familie”, spune Vivian Diaconescu, CEO-ul BUNO Gourmet.

BUNO Gourmet are un portfoliu propriu de produse din carne de strut si nu numai, care se bazeaza pe retete proprii, iar alaturi de aceste produse, la sugestia clientilor, dar si a unor producatori, portofoliul a fost extins cu produse alimentare din categoria lactatelor, pestelui si fructelor de mare, a bauturilor racoritoare, dar si a celor alcoolice. In magazinul online gasesti o gama impresionanta de beri premium si beri craft din Cehia si Germania si, in curand, si din Romania. Proprietarul afacerii promite ca va lista si vinuri deosebite, cafea si echipamente de preparat bauturi calde si gatit. Cu atat mai mult cu cat mai au, in familie, un business, de data aceasta nisat pe importul si vanzarea de cafea - www.cafelepremiate.ro.

Povestea afacerii initiata de familia Diaconescu poate fi citita integral in noul numar al revistei INDUSTRIA CARNII.