City Grill - cifra de afaceri de 90 mil lei la jumatatea anului

Grupul City Grill a incheiat prima jumatate a anului 2019 cu o cifra de afaceri de 90 milioane de lei (19 milioane de euro), iar pentru intregul an grupul prognozeaza o crestere a afacerilor cu peste 10% fata de 2018, la 42 milioane euro.

Scris de Daniela Carolina Cristescu, Vineri, 16 August 2019

Totodata, pana la finalul anului grupul estimeaza atingerea pragului de 5 milioane de clienti. "Dinamica pozitiva ce a dus la cresterea cifrei de afaceri a Grupului City Grill cu 11% fata de perioada similara a anului precedent este una organica si se datoreaza atat cresterii naturale a numarului de clienti, cat si investitiilor in tehnologizare ce au dus la o eficientizare a serviciilor
oferite.

De asemenea, programul de fidelitate Out4Food, care a depasit 120.000 membri, ramane un indicator de performanta, iar clientii acestuia genereaza 40% din cifra de afaceri, revenind in medie in restaurantele grupului de 2,5 ori/luna", se arata intr-un comunicat al grupului.

Potrivit sursei citate, rezultatele au fost influentate si de vremea buna din prima jumatate a anului, care a permis deschiderea, mai devreme, a teraselor. Grupul a realizat investitii de peste 1,5 milioane de euro in prima jumatate a anului, directionate atat catre modernizarea si consolidarea locatiilor existente, dar mai ales catre deschiderea de noi spatii.

Anul acesta, City Grill a ajuns la aproape 1.500 de angajati, de 30 de ori mai mult decat in 2004, cand a fost deschis primul restaurant.

In ceea ce priveste comportamentul de consum, tendintele actuale arata dominatia restaurantelor pentru pranz (convenience) si a restaurantelor eveniment (dinner), precum si a livrarilor, precizeaza sursa citata.

Fondat in 2004, Grupul City Grill opereaza in prezent restaurante si cafenele sub brandurile Caru' cu Bere, Hanu' lui Manuc, Pescarus, Hanu' Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill si City Cafe.