City Grill extinde parteneriatul cu Up Romania pentru folosirea cardurilor de beneficii

Grupul de restaurante City Grill, unul dintre cei mai puternici operatori din industria restaurantelor, isi extinde parteneriatul cu Up Romania. Tichetele, cardurile de masa si cardurile Up Cadou sunt deopotriva acceptate in reteaua de restaurante: City Grill, Caru’ cu bere, Pescarus, Hanu’ Berarilor, Hanu’ lui Manuc, Buongiorno, City Cafe, Becker Bräu.

Scris de Agro Food, Miercuri, 16 Septembrie 2020

In plus, parteneriatul cu City Grill permite inrolarea cardurilor Up Dejun in aplicatia Out4Food, unicul program de fidelizare cu serviciu de livrare, prin intermediul careia pot primi anumite beneficii, precum puncte de fidelitate, reduceri si vouchere promotionale. De asemenea, cardul Up Dejun va putea fi folosit pentru comenzi in regim delivery, prin intermediul serviciului de delivery al City Grill, se arata intr-un comunicat. 

 

”Grupul City Grill, in aceasta perioada se adapteaza noilor conditii de piata. Inca de la inceputul pandemiei, promisiunea unei mese calde in conditii de siguranta maxima sta la baza tuturor actiunilor noastre. Indiferent ca discutam de delivery, take out sau dine-in, pentru noi este important sa respectam principiile dupa care lucram. De asemenea, digitalizarea si inovatia sunt 2 piloni fara de care n-am fi putut sa trecem peste aceasta perioada. Parteneriatul cu Up Romania aduce un beneficiu in plus clientilor. Acum ei pot inrola cardul in aplicatia Out4Food si totodata pot plati online pe cele 2 platforme de delivery: City Grill Family & City Grill Delivery.” a declarat Ramona Popescu, Marketing Manager City Grill.

 

Cardurile de beneficii extrasalariale sunt printre cele mai dorite solutii de motivare ale angajatilor din Romania, iar angajatorii apreciaza acest mod de recompensare pentru modul simplu si rapid prin care se face alimentarea cardurilor pe platforma de comenzi online, facilitatile logistice, cum ar fi o singura comanda a cardurilor la 4 ani, si avantajele financiare rezultate din lipsa taxelor patronale si salariale. 

 

”Principalul nostru obiectiv in aceasta perioada este de a le oferi beneficiarilor nostri cat mai multe optiuni pentru a comanda un pranz cald, atat fizic, cat si online, cu sistem delivery sau de pick-up. Pe de alta parte, ne dorim sa fim un partener si o solutie pentru industria HoReCa, care face eforturi de revenire de la inceputul pandemiei. Ne indemnam utilizatorii sa-si comande pranzul la restaurant, sa foloseasca cat mai mult plata cu cardul si sa urmareasca in permanenta ofertele din aplicatia Up Mobil”, a declarat Elena Pap, director general Up Romania si director regional pentru Grupul Up.

 

In prezent, angajatorii au posibilitatea acordarii unei valori maxime de 20 de lei, corespunzatoare tichetului de masa pe suport de hartie sau electronic, pentru fiecare zi lucrata, ceea ce permite angajatilor din Romania achitarea unui pranz cald in timpul orelor de lucru, precum si accesul la un stil de viata sanatos.