Coca-Cola Zero Zahar lanseaza o noua reteta printr-o campanie globala

Compania Coca-Cola anunta lansarea unui nou model de design pentru brandul Coca-Cola, ce reuneste variantele Coca-Cola si Coca-Cola Zero Zahar sub o versiune actualizata a strategiei ”One Brand”, care s-a lansat in intreaga lume in 2016.

Scris de Agro Food, Luni, 19 Aprilie 2021
Noul design este simplificat, eliminand elementele suplimentare precum discul rosu, pentru a sublinia, intr-un mod unitar la nivel global, elementele emblematice ale brandului. Ca o metafora vizuala pentru abordarea optimista a brandului (upliftment), noul design plaseaza logo-ul Coca-Cola in partea de sus a etichetei.
 
Design-ul are la baza culoarea originala si universal recunoscuta a brandului, rosu – semnalizand gustul autentic, delicios si racoritor Coca-Cola. Atunci cand rosu vine alaturi de inscriptia in stil Spencerian, pe alb, este vorba despre Coca-Cola Gust Original. Combinatia dintre rosu si scrisul negru defineste varianta Coca-Cola Zero Zahar, acest element fiind un nou mod de a diferentia varianta Zero Zahar, alaturi de alte detalii, precum capacul negru al sticlei.
 
Obiectivul este acela de a oferi un mod simplu si intuitiv de identificare a variantelor Coca-Cola, celebrand, in acelasi timp, logo-ul Coca-Cola. Noul design actualizat va fi disponibil pentru prima data pe ambalajul de Coca-Cola Zero Zahar, care lanseaza, totodata, o reteta noua, cu un gust delicios si racoritor, ce aduce aceasta varianta mai aproape de Coca-Cola Gust Original.
 
O noua campanie de marketing vine sa sustina lansarea noii retete Coca-Cola Zero Zahar. Campania “Cea mai buna Coca-Cola Zero Zahar de pana acum?” invita publicul sa dezbata si sa incerce produsul, inainte de orice decizie. Este o intrebare simpla, care exprima mult: Este posibil ca noua Coca-Cola Zero Zahar sa fie, pentru unii dintre consumatori, cea mai buna Coca-Cola Zero Zahar de pana acum? Campania exploreaza aceasta dezbatere prin spotul TV, continut video digital si componenta out-of-home si invita consumatorii si creatorii de continut, deopotriva, sa se alature dezbaterii pe retelele sociale. Campania a fost creata in parteneriat cu agentia Mercado McCann.
 
Noua reteta, noul design si campania de marketing, dedicate Coca-Cola Zero Zahar, au fost deja lansate in Europa si America Latina. Actualizarea design-ului de marca se va desfasura pe parcursul anului 2021 la nivel global, toate variantele urmand sa faca tranzitia completa catre acest design in 2022.