Coca-Cola sarbatoreste 30 de ani de prezenta in Romania

Sistemul Coca-Cola are o amprenta locala puternica si un angajament pe termen lung fata de piata si comunitatea din Romania.

Scris de Agro Food, Luni, 31 Mai 2021
Pentru a marca aniversarea, Coca-Cola invita romanii sa celebreze cel mai important succes al istoriei sale locale: optimismul cultivat si impartasit cu acestia.
 
In 1991, romanii au facut cunostinta cu Coca-Cola si simbolurile brandului – sticla contur, logo-ul, culoarea rosie a insemnelor de marca. Pe parcursul celor 30 de ani, brandul Coca-Cola a ramas consecvent cu mesajul sau pozitiv, dezvoltat in numeroase campanii de marketing in Romania; a sustinut evenimente de amploare, care au adus oamenii impreuna si au creat momente unice de bucurie – precum concerte, festivaluri de muzica si competitii sportive. Inovatiile de ambalaj au devenit o semnatura a Coca-Cola pe plan local, oferind experiente exclusive, precum bratara de festival sau primul album muzical lansat pe doze Coca-Cola. Brandul a devenit parte a fenomenului digital prin sustinerea comunitatii creatorilor de continut online si experientele memorabile dezvoltate cu ajutorul tehnologiei.
 
”Acum 30 de ani, gustul unei Coca-Cola simboliza o schimbare pe care romanii o asteptau de mult. Era gustul unei lumi care se deschidea, in sfarsit, si pentru ei. Dar prin valorile sale, Coca-Cola a ramas un brand relevant pentru fiecare generatie, inspirand romani de toate varstele sa priveasca spre viitor cu mai multa incredere: campaniile Coca-Cola si experientele oferite de brand au adus oamenii impreuna, transformand orice ocazie intr-un moment special; i-au incurajat sa priveasca jumatatea plina in orice situatie si au construit punti intre oameni, mizand pe valori universale, care ne apropie, in ciuda diferentelor dintre noi. Coca-Cola ramane un ambasador al increderii in viitor, alaturi de fiecare roman care se lasa inspirat de gustul original al optimismului si il raspandeste mai departe,” a spus Paris Nikolopoulos, Franchise Country Manager, Coca-Cola Romania.
 
Cu trei fabrici in Romania si investitii sustinute de-a lungul anilor, Sistemul Coca-Cola Romania este lider in industria locala de bauturi si cel mai mare exportator. Sistemul produce anual peste 1,2 miliarde de litri de bauturi, are peste 1.500 de oameni in echipa locala si sustine peste 25.700 de locuri de munca, pe intregul lant de valoare. Dezvoltandu-se an de an, alaturi de partenerii locali, Sistemul Coca-Cola a ajuns sa genereze, alaturi de toti partenerii implicati in activitatea sa, o valoare adaugata de peste 570 milioane de euro anual*, cu contributii la bugetul de stat de peste 245 de milioane de euro* (*conform datelor din cel mai recent studiu de impact socio-economic a Sistemului Coca-Cola in Romania)
 
In ultimii 30 de ani, Sistemul Coca-Cola a investit peste 240 milioane euro in operatiunile sale. Anual, cele doua companii investesc impreuna peste 1 milion de euro in proiecte pentru comunitate, implementate alaturi de parteneri din mediul non-guvernamental.
 
Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale si un spot video care pune accent pe emotie.