Franciza Casa Berarilor Artizani - afacere la cheie in retail cu o investitie de 25.000 de euro

Antreprenorii romani pot investi in franciza Casa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasa) cu peste 100 de tipuri de bere artizanala. Investitia minima incepe de la 25.000 euro, iar cea medie este de 35.000 euro, in functie de suprafata spatiului si de locatie (stradal sau centru comercial).

Scris de Agro Food, Vineri, 26 Iunie 2020

Casa Berarilor Artizani isi propune sa deschida 10 locatii noi in franciza pana la finalul acestui an, iar in 2021 sa adauge inca 20 de locatii noi in sistem de franciza.

 

Romanii pot incepe un nou business in ciuda contextului actual si se pot orienta catre o afacere la cheie intr-un domeniu cu potential de crestere: piata berii artizanale in Romania are un potential foarte mare de crestere, cu un consum de bere/cap de locuitor de 85 litri, care ne plaseaza pe locul 7 in Europa), spre deosebire de nivelul tarilor din jurul nostru, unde media pietei berii artizanale este de 12–13% din total consum. Spre comparatie, in Romania vanzarile brandurilor artizanale reprezinta mai putin de 1% din totalul consumului de bere.

 

“Doua dintre beneficiile oferite viitorilor francizati sunt accesul la un sistem de training complet (training operational pe locatie, training vanzari, training pe produs – curs de brewing, training pe competente antreprenoriale) si la campanii de marketing concepute pentru fiecare locatie in parte”, a declarat Florin Mindru, CEO si co-fondator Casa Berarilor Artizani.

 

De asemenea, francizorul ofera un sistem operational la cheie, astfel incat francizatul are un singur furnizor care se ocupa de aprovizionarea cu toate produsele, disponibile in fiecare saptamana prin transport frigorific de specialitate.

 

Franciza Casa Berarilor Artizani se adreseaza atat celor care sunt la prima afacere si vor sa deschida un business sigur, bazandu-se pe experienta francizorului in operarea unui lant de francize cu proceduri de lucru clare si suport operational constant, cat si antreprenorilor cu experienta care cauta oportunitati de afaceri in domenii noi, cu potential de crestere accelerata.

 

Intrucat se lucreaza dupa un sistem bine structurat, timpul alocat saptamanal de francizat este de minimum 14 ore (2 ore/zi), directionat in zona de management financiar al locatiei, managementul personalului (verificarea respectarii procedurilor de lucru din manualul francizatului), culegere feedback de la clienti, dezvoltare abilitati antreprenoriale si analiza saptamanala P&L impreuna cu responsabilul din partea francizorului.

 

Principalii indicatori la care viitorul francizat trebuie sa fie atent atunci cand dezvolta un proiect Casa Berarilor Artizani sunt numarul de locuitori din localitatea in care vrea sa deschida locatia (minimum 40.000 locuitori), specificul de cumparaturi ale consumatorilor (cumparaturi in centre comerciale sau in magazine de proximitate), puterea de cumparare din zona (salariul mediu din localitate). Toate aceste date sunt analizate impreuna cu departamentul de dezvoltare al francizei si astfel se obtine acordul de deschidere a locatiei.

 

Proiectul de magazine beer-to-go Casa Berarilor Artizani isi propune sa aduca berea artizanala romaneasca mai aproape de consumatorul de bere. Conceptul de bere pentru acasa include peste 30 de sortimente proaspete, direct imbuteliate in magazine, si pe langa acestea inca 70 de sortimente la doza si sticla, snacks-uri si mai multe bauturi racoritoare.

 

Despre Casa Berarilor Artizani

Casa Berarilor Artizani este cel mai nou hub dedicat promovarii berii artizanale produsa de maestri berari romani, cu o retea de magazine extinsa pe plan national, unde consumatorii pot experimenta diverse produse si retete de bere artizanala si isi pot alege stilurile preferate.