Heineken sustine industria HoReCa si se alatura campaniei HORA 'Dor de bun si bine'

Heineken se alatura campaniei 'Dor de bun si bine', initiate de Organizatia Patronala a Hotelurilor si Restaurantelor din Romania - HORA, cu misiunea de a facilita crearea unui cadru de functionare in siguranta a business-urilor din HoReCa, unul dintre sectoarele cele mai afectate de pandemia de Covid-19.

Scris de Agro Food, Miercuri, 26 Mai 2021
Intr-o prima faza, initiativa are in prim-plan 'Ghidul de siguranta in restaurante', primul material din Romania care defineste, intr-o maniera cuprinzatoare, masurile optime de siguranta si responsabilitate destinate atat operatorilor din industrie, cat si consumatorilor.
 
"Am fost inca de la debutul pandemiei alaturi de partenerii nostri de business si ne-am implicat alaturi de celelalte companii din Asociatia Berarii Romaniei in sprijinirea sectorului HoReCa, unul dintre cele mai afectate de criza sanitara. Acum, prin campania initiata de HORA, continuam demersul de a sustine redresarea industriei ospitalitatii. HoReCa este un sector important pentru economia locala - inainte de pandemie, doar berea servita in HoReCa genera 443 milioane de euro in economia romaneasca, in timp ce anul trecut, a generat doar putin mai mult de jumatate, respectiv 241 milioane de euro", a declarat Gheorghe Andresz, Traditional Trade and Out-of-Home Director, Heineken Romania.
 
Proiectul este gazduit de o platforma dedicata, unde sunt detaliate masurile definite in cadrul ghidului de siguranta, printre care care: practica optima pentru curatenie si dezinfectie, gestionarea obiectelor utilizate in comun, importanta ventilatiei si a sistemelor de aer conditionat, regandirea spatiilor si a procedurilor, alaturi de managementul si instruirea angajatilor. De asemenea, Ghidul incurajeaza consumatorii sa respecte masurile de preventie adecvate in spatiul public.
 
Platforma campaniei "Dor de bun si bine" gazduieste si o colectie de vizualuri care contin fotografii din restaurante si localuri din Bucuresti si alte destinatii din Romania, cu angajati reali si preparate din meniul aferent.
 
Campania initiata de HORA este sustinuta, alaturi de Heineken Romania, de alte cinci companii, precum si de Coalitia pentru Libertatea Comertului si a Comunicarii (CLCC).
 
Heineken este compania producatoare de bere cu cea mai extinsa prezenta din lume. Grupul are un portofoliu de peste 300 de marci de bere si cidru internationale, regionale si locale. La nivel mondial, suntem prezenti in peste 70 de tari, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viata valorile companiei noastre: Pasiunea pentru calitate, Respectul pentru oameni si pentru planeta, Bucuria de a trai.