METRO sustine antreprenorii din HoReCa prin noua campanie de Craciun: „Uita de gatit”

In contextul Covid-19, cand vanzarile pe care le aduce acest sezon industriei HoReCa nu sunt cele asteptate, METRO a lansat la nivel global campania „Uita de gatit”, prin care invita consumatorii sa comande meniul de sarbatori de la un restaurant din apropiere, castigand astfel timp pretios alaturi de familie, dar si satisfactia de a sustine antreprenorii locali.

Scris de Agro Food, Miercuri, 16 Decembrie 2020
METRO Romania a dezvoltat si o extensie locala a acestei initiative globale prin care incurajeaza restaurantele sa adauge in meniu platouri potrivite pentru mesele festive din aceasta perioada, iar antreprenorii care se inscriu pe www.metro.ro vor beneficia de prezenta pe harta restaurantelor care ofera meniuri de sarbatori, dar si de promovare gratuita in mediul digital si pe TV.
 
„Valorile si obiectivele noastre sunt construite in jurul promisiunii de a fi, in orice conditii, un partener al afacerilor independente. In acest nou context global care a adus multe schimbari in viata fiecaruia, METRO si-a propus ca, pentru finalul de an, sa vina cu o campanie curajoasa care duce empatia la rang de nucleu al actiunilor noastre. Campania de sarbatori este un apel la solidaritate, pentru ca, alaturi de consumatori, sa sustinem restaurantele care se lupta acum pentru supravietuire. Cu cat mai multe familii renunta la gatitul acasa, cu atat mai mult ele se bucura de timp petrecut impreuna, si cu atat mai mult afacerile independente vor capata speranta in ceea ce priveste vanzarile, pastrand astfel si slujbele angajatilor din acest domeniu”, a declarat Marina Zara, Marketing Driver METRO Cash & Carry Romania.
 
Campania are la baza un videoclip ce evidentiaza provocarile actuale pe care oamenii le au, intr- un context cu multe restrictii. Distantarea sociala a dus la o stare generala de oboseala si de stres, locuinta devenind neincapatoare pentru membrii unei familii care sunt nevoiti sa lucreze, sa faca scoala online, sa faca sport si sa gateasca, in aceleasi cateva camere. Tocmai de aceea, mesajul principal al intregii campanii este: de sarbatori, uita de gatit, acorda-ti tie si familiei tale timp, relaxeaza-te si comanda mancare de la restaurantul tau preferat. Harta restaurantelor care ofera meniuri de sarbatori poate fi accesata la adresa www.metro.ro/uitadegatit
 
Despre METRO Cash & Carry Romania
METRO este liderul comertului cu ridicata la scara mondiala, cu sortimente alimentare si non-alimentare, specializat in deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor (HoReCa), precum si ale comerciantilor independenti. In intreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienti care pot alege sa faca cumparaturi intr-unul dintre magazinele de format mare, sa comande online si sa ridice produsele din magazin sau sa le fie livrate.
 
De asemenea, METRO sustine competitivitatea antreprenorilor si a afacerilor proprii prin solutii digitale si contribuie astfel la diversitatea culturala in sectorul comertului cu amanuntul si al industriei hoteliere. Sustenabilitatea este un pilon esential al activitatii METRO, compania fiind lider la nivel european la capitolul durabilitate, conform Indicelui Sustenabilitatii Dow Jones.
 
Compania opereaza in 34 de tari si are peste 100.000 de angajati in intreaga lume. In exercitiul financiar 2018/19, METRO a generat vanzari de 27.1 miliarde EUR. In octombrie 2019, METRO AG a semnat un acord de vanzare a pachetului majoritar de actiuni al METRO China. In septembrie 2018, METRO a initiat procesul de cesionare a Real, lantul de vanzare cu amanuntul de produse alimentare, cu cei 34.000 de angajati ai sai.
 
METRO Cash & Romania a fost lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si cate un centru in fiecare dintre urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Targu Mures, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda. Informatii suplimentare pe: www.metro.ro.