Napolact celebreaza eroii din linia intai printr-o noua serie de ambalaje

Incepand din luna august si pana in octombrie inclusiv, Napolact va avea pe piata noi ambalaje pentru lapte(atat ecologic, cat si conventional, atat la cutie, cat si la pet), ambalaje ce fac parte din noua campanie a brandului, „Cinste Voua!”.

Scris de Agro Food, Joi, 03 Septembrie 2020

Aceasta celebreaza eroii perioadei de pandemie, cei care s-au aflat in linia intai in combaterea ei: medicii, livratorii, oamenii din fabrici si lucratorii din magazine. In consecinta, noile ambalaje vor avea meserii si roluri sociale schitate pe ele – medici, casieri, livratori, oamenii legii, lucratori in fabrici – pe ambalajele laptelui conventional. Mai mult, campania onoreaza si eroii care au avut mai putina vizibilitate in aceste vremuri, dar care o merita din plin – mame, tati si bunici vor figura pe ambalajele laptelui ecologic.

 

„Campania «Cinste Voua!» este una in perfecta concordanta cu misiunea noastra: vrem sa contribuim la o Romanie asa cum se cuvine, nu doar din perspectiva nutritiei, dar si din cea a  comunitatii. Ca atare, e firesc sa onoram eroii care au dus greul in aceasta perioada si sa ne aratam recunostinta fata de ei. De asemenea, ne-am dorit sa aratam gratitudinea noastra si fata de mame, tati si bunici, ale caror eforturi merita si mai multa vizibilitate, si mai multa apreciere. Totodata, le multumim furnizorilor nostri de etichete si ambalaje. Ei au fost entuziasmati de acest demers si ne-au sustinut in fiecare etapa a lui”, a declarat Razvan Orbulescu, Director Marketing FrieslandCampina Romania.

 

In plus, pentru ca Napolact se afla alaturi de consumatorii sai, pe care ii ajuta in continuare sa aiba o nutritie asa cum se cuvine, cu lactate din inima Ardealului, pentru pet-urile de lapte gramajul a fost marit la 1.8 l, pastrand acelasi pret.

 

„Pentru ca in perioada aceasta nutritia e mai importanta ca niciodata si este esentiala pentru mentinerea sanatatii, continuam sa acordam sprijin Bancii pentru Alimente din Cluj prin donatii de produse Napolact, dar si prin facilitarea donatiilor pe care le pot face consumatorii prin intermediul e-shop.napolact.ro. Pana acum, am donat cu ajutorul clientilor nostri peste o mie de kilograme de produse”, precizeaza Ravzan Orbulescu.

 

De la inceputul pandemiei, FrieslandCampina Romania a donat peste sapte tone de produse Napolact catre asociatii din Cluj si Mures, printre care Spitalul de Boli Infectioase Cluj si Centrul pentru Varstnici din Targu Mures. In Bucuresti, Napolact a livrat produse lactate catre spitalele care reprezinta linia intai in combaterea COVID 19: Spitalul Victor Babes, Spitatul Bals, Spitalul Cantacuzino, Spitalul Bagdasar si Spitalul Coltea.