NewsAlert: Diana| Agroland | Sergiana | PPA in Germania

Scris de Agro Food, Vineri, 23 Octombrie 2020
Investitii permanente in reteaua de magazinele proprii

 

Adina Craciunescu, Diana: Suma alocata pentru toate directiile de dezvoltare vizate de reteaua de magazine Diana depaseste lejer un milion de euro. Investitia dovedeste ca ne-am asumat faptul ca batalia se da in terenul proximitatii si suntem un pion important pe harta retailului independent. Ultimii ani au insemnat pentru noi continuarea expansiunii, consolidarea rebrandingului intregii retele de magazine, proces ce a fost urmat de renovarea si remodelarea unui numar considerabil de magazine Diana. Alinierea la tendintele pietei a venit ca un «must do» care s-a concretizat intr-un amplu proces de remodelare a retelei de magazine, proces care va continua si in viitor. De asemenea, investitiile Diana se indreapta si in zona de dezvoltare a produselor, astfel ca in cadrul evenimentului CARNEXPO Grill a fost lansata noua gama de produse Tartufo si anume carnati si burgeri cu trufe.
 
Agroland preia fermele Avicola Bucuresti

 

Agroland intra pe piata oualor de consum prin preluarea platformei avicole de la Mihailesti a companiei Avicola Bucuresti, o platforma care are o suprafata de 30 de hectare si include sase ferme, unde sunt crescute pasari pentru carne, oua si reproducere. Horia Gardos, fondator Agroland: Preluarea platformei avicole Mihailesti este o miscare foarte importanta pentru Agroland, pentru ca ne ofera posibilitatea de a avea propriile unitati unde sa desfasuram procesul de reproductie pentru puii de o zi. Astfel, vom ajunge sa producem cat mai mult in Romania si sa importam cat mai putin, ceea ce ne dorim de mult.
 
Sergiana deschide KronBurger in AFI Palace din Brasov

 

Sergiana aduce un nou concept de burgeri la AFI Palace Brasov si ne invita in lumea burgerilor adevarati, cu carne de vita Angus maturata. “Eat Better & Feel Better” este motto-ul prin care Sergiana garanteaza calitatea si prospetimea burgerilor savurosi realizati cu retete inedite la cel mai nou concept denumit KronBurger.
 
70 de cazuri noi de pesta porcina confirmate in Germania

 

“Cel mai mare risc pentru raspandirea ASF este in continuare factorul uman”, a subliniat ministrul agriculturii din Saxonia-Anhalt, prof. Claudia Dalbert, referindu-se la posibilitatea contaminarii prin eliminarea necorespunzatoare a produselor din carne de porc care contin virusul ca sursa a focarului. Restrictiile pentru fermierii din zona sunt pentru a preveni orice contaminare si raspandirea virusului in alte zone. De la inceputul epidemiei, pe 12 septembrie, Germania a pierdut accesul la mai multe piete de export din Asia, America de Sud si America de Nord. Peste 300.000 de tone de carne de porc care ar fi trebuit sa fie exportate pe piata chineza anul acesta se asteapta sa fie livrate pe piata UE. Pretul mediu al porcului in Germania a pierdut 0,20 EUR in ultimele 30 de zile.