Primul targ virtual din Romania dedicat agriculturii. Care este mecanisumul de functionare

Pentru a sprijini industria agricola si a diminua efectele negative ale acestor vremuri fara precedent, in perioada 10-12 iunie are loc primul targ virtual din Romania dedicat domeniului agricol, intitulat Virtual Agro Fair.

Scris de Daniela Carolina Cristescu, Miercuri, 20 Mai 2020

Sunt asteptati peste 20.000 de participanti din randul fermierilor si al companiilor din sectorul agriculturii. Totul insa, la distanta, respectand normele sociale si legislative ale situatiei mondiale, din prezent.

Targul este organizat pe o platforma digitala care permite companiilor sa isi prezinte portofoliul de produse, sa propuna oferte speciale si sa intre in contact direct prin chat si web cam cu reprezentantii firmelor interesate, costul de participare fiind zero pentru participanti si mic in comparatie cu varianta clasica a unui targ.

Astfel, utilizatorii experimenteaza si acceseaza in timp real functionalitati si activitati organizate in cadrul unui Targ de Agricultura, iar din cateva click-uri pot fi vizitate toate companiile de interes din industrie. Harta evenimentului este interactiva, participantii avand posibilitatea de a vizualiza detalii si de a intra in contact cu expozantii targului.

Pe durata celor trei zile de targ, vor avea loc conferinte live cu invitati ai autoritatilor publice, companii din domeniu care isi vor prezenta numeroase oferte valabile in perioada desfasurarii evenimentuluidar si cu fermieri care pot intra in dialog cu invitatii. Avantajul il reprezinta atingerea unui public numeros, de pe orice device, de la orice distanta si fara limitare de timp, intr-un mediu securizat din punctul de vedere al colectarii informatiilor de inregistrare. Pachetele de participare sunt disponibile la adresa: hello@godmother.ro

„Industria agrobusiness este si o sa fie mereu un mediu efervescent care se adapteaza la conditiile exterioare foarte repede. Am propus si am gasit deschidere de la companii sa punem in acelasi loc , fie el si virtual, toata cererea si oferta din aceasta industrie si suntem siguri ca o sa fie un eveniment cu multiple beneficii pentru toti participantii”, spune Valentin Vacarus , organizator al targului Virtual Agro Fair si Manager Godmother.

In piata de comunicare de 20 de ani, Godmother, ca agentie focusata pe brand experience, si-a propus sa includa componenta digitalizarii in toate proiectele pe care le desfasoara, avand la activ peste 1000 de evenimente.

Printre clientii agentiei se numara Google, BASF,  Rompetrol, Agricover, Profi, H&M, Heineken, Henkel, Ursus, Forever Living Products, Servier etc.