Startup-ul romanesc Frisbo isi extinde operatiunile in cinci noi tari

Frisbo, platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare prezenta in Europa, care preia depozitarea, ambalarea si livrarea comenzilor online, anunta ca isi extinde operatiunile in cinci noi tari: Republica Moldova si Bulgaria - unde recent au inceput activitatea, si Spania, Italia si Belgia, care se afla in proces de integrare a depozitelor.

Scris de Agro Food, Marti, 15 Decembrie 2020
Pentru 2021, compania are in plan extinderea retelei logistice in Germania (tara deservita in acest moment din Polonia), Franta si Olanda.

 

In prezent, in reteaua Frisbo sunt active 15 centre logistice din Romania, Republica Moldova, Ungaria, Slovacia, Bulgaria si Polonia, care deservesc 9 tari in sistem de livrare a doua zi: Romania, Bulgaria, Ungaria, Republica Moldova, Polonia, Slovacia, Cehia, Austria si Germania. La inceputul anului 2021, lista tarilor cu livrare next day va ajunge la 13, adaugandu-se Belgia, Italia, Spania si Portugalia.

 

Anul acesta, Frisbo a inregistrat in medie o crestere anuala de peste 95% pe pietele din Romania, Ungaria, Slovacia si Polonia, tarile in care startup-ul opera si in 2019. In 2020, operatiunile externe au reprezentat o pondere de 15% din totalul business-ului.

 

„Anul acesta ne-am concentrat pe consolidarea pozitiei noastre in piata locala si extinderea operatiunilor Frisbo in Centrul si Estul Europei, proces care va continua si in 2021. In contextul pandemiei si al faptului ca cei mai multi dintre consumatori se orienteaza catre cumparaturi online, serviciile noastre au devenit tot mai cautate si nu mai reprezinta o solutie exotica. Vom continua extinderea Frisbo catre pietele din vest, observand un apetit tot mai mare al magazinelor online din portofoliu pentru acestea”, a declarat Bogdan Colceriu, fondator Frisbo.

 

Printre clientii din portofoliul Frisbo se numara companii precum Bitdefender, Aosom, Nala, Sanovita, foodpanda, Meli Melo sau Intercars. Beneficiul utilizarii unui serviciu de e-fulfillment consta in scalarea vanzarilor magazinelor online in piata locala, cat si in tari noi, fara nevoia experientei logistice, fara costul ridicat si stresul gestionarii stocurilor si a comenzilor.

 

Frisbo este prima platforma de e-fulfillment de pe piata locala, fondata in 2014 de antreprenorul Bogdan Colceriu. In luna noiembrie a anului trecut, startup-ul a primit o investitie de 1,2 milioane de euro, intr-o runda condusa de GapMinder Venture Partners, cu participarea ROCA X, la o evaluare a business-ului de aproximativ 6 milioane de euro. La acel moment, Frisbo a reusit sa-si cvadrupleze valoarea in interval de 2 ani de la prima runda de investitii ridicata in 2017 de la omul de afaceri clujean Mircea Ilea, urmata de investitiile grupului Neogen si ale fondului Risky Business in 2018.

 

Despre Frisbo
Frisbo este platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare acoperire in Europa, lansata in 2014. Viziunea Frisbo este dezvoltarea la nivel european si apoi global a unui nou standard de procesare distribuita, algoritmica, a comenzilor, contribuind la imbunatatirea pietei de e-commerce prin sustinerea retailerilor si a experientei cumparatorilor, cu impact pozitiv in infrastructura de depozitare si transport.