Tazz by Emag raporteaza vanzari de 13 ori mai mari in 2020, fata de 2019

Platforma tazz by Emag anunta vanzari de 13 ori mai mari in 2020, comparativ cu anul precedent, dupa ce a ajuns la peste 1,2 milioane de instalari ale aplicatiei mobile si peste 500.000 de clienti activi in fiecare luna, fiind cea mai descarcata aplicatie din categoria „Food & Drink”.

Scris de Agro Food, Marti, 08 Iunie 2021
„Multumim clientilor, restaurantelor si livratorilor pentru increderea acordata unui business nou, local, intr-un an atat de provocator pentru toata lumea. Dincolo de contextul pandemiei, pentru noi a fost un an in care am trecut printr-un rebranding, ne-am schimbat complet tehnologia, ne-am marit echipa de sase ori si am lansat parteneriate foarte puternice care, intr-un final, au generat vanzari de 13 ori mai mari decat in anul precedent. Pentru anul care urmeaza, ambitiile si investitiile sunt si mai mari: ne dorim sa ramanem un partener de baza pentru industrie si sa crestem alaturi de partenerii nostri,” a spus Alin Serban, CEO tazz by eMAG.
 
Platforma, care a ajuns la un portofoliu de peste 6.000 de restaurante si magazine partenere, isi propune sa depaseasca pragul de 10.000 de parteneri in urmatorul an si sa genereze un volum de vanzari de opt ori mai mare in 2021.
 
Pentru a imbunatati procesul de livrare, tazz by eMAG a introdus posibilitatea acordarii de recenzii si recompense curierilor, care astfel sunt mai motivati sa ofere o experienta din ce in ce mai buna clientilor platformei. Planurile tazz by eMAG pe noul an includ cresterea retelei de livratori in toata tara, precum si dezvoltarea unei flote proprii de masini si scutere electrice.
 
Dintre cele peste 26 milioane lei pe care tazz by eMAG i-a investit anul trecut, cea mai mare parte a mers catre imbunatatirea experientei utilizatorilor prin intermediul tehnologiei din spatele platformei, dar si catre imbunatatirea calitatii livrarii. De asemenea, o parte importanta a acestor investitii a mers catre digitalizarea micilor comercianti, care au avut parte de un acces mai facil pe platforma.
 
In urmatorul an, tazz by eMAG are in plan investitii directionate in imbunatatirea experientei de cumparare prin intermediul inteligentei artificiale, livrarea din ce in ce mai rapida si extinderea in noi orase. Pentru a sustine in continuare dezvoltarea platformei, tazz by eMAG va angaja anul acesta 100 de specialisti in IT.
 
In prezent, clientii se pot bucura de ofertele tazz by eMAG in 22 de orase: in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Constanta, Brasov, Ploiesti, Craiova, Arad, Oradea, Sibiu, Deva, Alba Iulia, Baia Mare, Pitesti, Galati, Braila, Resita, Botosani, Targu Mures, Suceava si Roman.