Unilever contribuie cu 3 mil lei pentru a ajuta persoanele afectate din Romania

Unilever South Central Europe a contribuit cu donatii de 3 milioane de lei (peste 630.000 euro) in produse si bani pentru a ajuta comunitatile din Romania care au cea mai mare nevoie de ele in aceasta perioada.

Scris de Daniela Carolina Cristescu, Miercuri, 13 Mai 2020

"Sunt hotarat ca Unilever sa isi joace rolul complet in acest efort national incredibil de a invinge Covid-19, acum si in viitor. Acesta este un moment in care trebuie sa ne aratam solidaritatea, sa lucram in echipa si sa ne respectam datoria civica. In aceasta perioada dificila, lucram din greu pentru a ajuta romanii si pentru a oferi siguranta colegilor nostri", a declarat James Simmons, Managing Director Unilever South Central Europe.

Unilever este prezent in Romania cu trei fabrici si un sediu central in Bucuresti, de unde coordoneaza operatiunile de marketing si vanzari din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru si Republica Moldova.

"In total, activitatea noastra pro bono se ridica acum la aproximativ 3 milioane de lei (630.000 de euro), prin donatii de produse si achizitionarea unei unitati mobile de terapie intensiva pentru Suceava, prin Crucea Rosie. Valorile noastre sunt cu atat mai importante atunci cand trecem prin perioade dificile. Vom continua sa facem tot posibilul pentru a lupta impotriva acestei pandemii, respectandu-ne angajamentul de a ajuta cetatenii si de a face bine societatii", adauga James Simmons.

In Romania, Unilever se implica activ prin intermediul brandurilor sale in sprijinirea comunitatilor si protejarea grupurilor vulnerabile din toata tara prin donarea de produse de igiena, curatenie, igienizare si alimente.

In aceasta lupta, compania si-a unit fortele cu partenerii sai din ONG-uri, precum Crucea Rosie, Salvati Copiii, AjutorSpitale.ro, dar si cu institutiile statului si antreprenori locali pentru a identifica alte actiuni prin care poate sprijini comunitatile locale. Unilever South Central Europe sprijina personalul medical aflat in prima linie prin furnizarea de fonduri pentru achizitionarea echipamentelor medicale necesare, precum si prin donatii constand in produse de igiena si alimente persoanelor care au cea mai mare nevoie de ele in aceasta perioada. Prin initiative lansate de Crucea Rosie si AjutorSpitale.ro, dar si individual, compania a facut donatii de produse, printre care Domestos, Dove, Dero, Delikat, Hellmann's, Lipton si altele, in valoare estimata de peste 1,26 milioane de lei (peste 260.000 euro).

De asemenea, compania a donat peste 240.000 de lei (echivalentul a 50.000 euro) catre Salvati Copiii, pentru a ajuta copiii si familiile care traiesc in conditii grele.

Saptamana trecuta, compania a anuntat ca s-a alaturat campaniei "1 cm de fapte - Impreuna in Linia Intai", prin Crucea Rosie Suceava, pentru achizitionarea unei unitati mobile de terapie intensiva. Pentru aceasta achizitie, Unilever South Central Europe alaturi de divizia de inghetata din Suceava, reprezentata de brandul Betty Ice, contribuie cu peste 1,5 milioane de lei (echivalentul a 320.000 de euro).

In concluzie, Unilever South Central Europe a contribuit cu donatii de 3 milioane de lei (peste 630.000 euro) in produse si bani pentru a ajuta comunitatile din Romania care au atat de mare nevoie.

Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi gasite in casele din intreaga lume, inclusiv Dove, Knorr, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann's, Delikat, Dero, Dirt Is Good, Wall's, Lux, Sunsilk and Surf Lipton, Algida, Ben & Jerry's si Magnum.