foodpanda a inrolat 1.000 de magazine in aplicatie in acest an

foodpanda, cea mai mare platforma de food delivery din Romania, a listat anul acesta circa 1.000 de magazine la nivel national in categoria Shops din aplicatie, iar pe tot parcursul lunii noiembrie compania va oferi livrare gratuita pentru comenzile din aceasta sectiune.

Scris de Agro Food, Vineri, 06 Noiembrie 2020
Pana la finalul anului viitor, foodpanda vizeaza o pondere de peste 10% din business pentru segmentul de comert rapid.

 

Potrivit foodpanda, in topul categoriilor de retaileri listati se afla magazinele alimentare in proportie de 45% din total, urmate de magazinele de bauturi cu 13%, cele de proximitate cu 12%, patiserii (8%) si florarii (6%). Pana la finalul acestui an, compania are in plan sa adauge in segmentul dedicate comerciantilor o noua categorie, cea de farmacii.

 

Reprezentantii companiei afirma ca desi serviciile de livrare imediata de la magazine se afla in curs de dezvoltare in toate orasele, platforma a constatat o cerere mai mare din partea utilizatorilor in Bucuresti, Cluj-Napoca, Bacau, Constanta si Ploiesti.

 

Printre cele mai comandate categorii de produse din sectiunea Shops de catre clientii foodpanda sunt: apa, lactatele si branzeturile, produsele de cosmetica si ingrijire personala, snacks, berea si produsele din tutun.

 

„In acest an, extinderea foodpanda pe noi verticale de business din zona de retail a fost unul dintre obiectivele noastre strategice pe plan local. Cei aproximativ 1000 de comercianti listati in platforma sunt dovada faptului ca serviciile noastre de livrare sunt foarte apreciate deopotriva de partenerii si utilizatorii foodpanda. Suntem inca la inceput de drum, insa in perioada urmatoare ne propunem sa ne consolidam pozitia in zona de retail, devenind prima optiune a clientilor pentru majoritatea produselor de care acestia au nevoie in viata de zi cu zi, nu doar in momentele in care doresc sa comande rapid mancarea preferata. In acest sens, vom incheia parteneriate cu tot mai multi comercianti, atat parte a unor lanturi comerciale mari, consacrate, cat si magazine de proximitate cu prezenta locala, pentru a oferi cea mai diversa experienta de cumparaturi cu livrare imediata la domiciliu de pe piata locala”, a declarat Andreea Petrisor, Managing Director foodpanda Romania.